Veelgestelde vragen • Bestellen, wijzigingen of annuleren
KlantenserviceJe kan onze producten in je digitale winkelmandje plaatsen via de blauwe knop “In mijn winkelwagen” op de productpagina. Als je je bestelling plaatst met je The Christmas Shop - Account gaat dit nog sneller, dan hebben we je gegevens al.
Je kan je juiste adres doorgeven aan onze klantenservice als je bestelling naar het verkeerde adres wordt verzonden en voordat je een verzendbevestiging hebt ontvangen. Dan doen wij ons best om de zending nog aan te passen.
Als je gaat verhuizen kan je je adres makkelijk aanpassen in je The Christmas Shop - Account.
Je kan je bestelling annuleren tot het moment van verzenden. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Als we je bestelling hebben verzonden, kan je je bestelling niet meer annuleren. Als je je bestelling hebt ontvangen, kan je deze retour sturen aan ons, dan storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst terug op je rekening.
Je kan de gegevens niet meer aanpassen nadat je je bestelling betaald hebt. Als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, kunnen wij je gegevens nog aanpassen van je bestelling, bijvoorbeeld je naam of het bezorgadres.
Neem zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact op met de klantenservice.