Stappen in retourproces

Klantenservice
Moet ik iets betalen voor het terugsturen van een product?

Ja, je moet zelf zorgen voor het terug sturen van je product, ook de verzendkosten. Je kan het product terugzenden in de doos waarin je bestelling is geleverd. Vergeet niet je retour aan te melden en de verzendlabel te printen en op de doos te plakken.

Wat als ik mijn verzendlabel niet kan printen?

Als je geen printer hebt, kan je het retournummer en het retouradres op een apart briefje schrijven en op de doos plakken. Gebruik hierbij het adres dat op de verzendlabel staat.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
  • Meld je retour aan via het online retourformulier.
  • Bereid je product voor op verzending:
    • Pak het goed en stevig in en gebruik het liefst de originele verpakking.
    • Download de pakbon uit je mail die je hebt gekregen nadat je je retour hebt aangemeld.
    • Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed kan afsluiten.
    • Verwijder eventueel adressen van de doos om verwarring te voorkomen.
    • Doe de pakbon in de doos, samen met je producten.
  • Stuur je pakketje terug via een PostNL – punt bij jou in de buurt
  • Even geduld en houd je The Christmas Shop - Account in de gaten.