Veelgestelde vragen • Bezorgen en ophalen

Klantenservice
Hoe werkt gratis bezorging?

Als je vandaag besteld en je aankoopbedrag is hoger dan €100, wordt je pakketje binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd en gratis bezorgd.

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Nee, het is voor nu niet mogelijk om je pakket vandaag nog te ontvangen. Als je je bestelling vandaag doet sturen we je pakket meestal vandaag nog op en wordt je pakket meestal morgen bezorgd.

Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?

Onze producten worden geleverd met DHL. DHL levert standaard je bezorging op werkdagen en zaterdag tussen 08:00 en 22:00, meestal in de avond. Als je kiest voor een DHL afhaalpunt, ligt je pakketje meestal rond 15:00 klaar om af te halen.

Bestel je zakelijk? Dan wordt je bestelling meestal tussen 09:00 tot 17:00 bezorgd door DHL.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij de winkel?
Kan ik mijn pakketje ophalen bij een DHL punt?

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wil ophalen bij een DHL punt. Je kan vervolgens een DHL punt selecteren bij jou in de buurt. Als je je bestelling hebt afgerekend, kan je meestal de volgende werkdag je pakketje ophalen vanaf 15:00. Je bestelling blijft tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum liggen.

Hoe werkt "vandaag voor 17:00 besteld, vandaag verzonden"?

Als je vandaag voor 17:00 besteld, maken we je bestelling nog dezelfde dag in orde en wordt daarna opgehaald door onze vervoerder. Het kan voorkomen dat niet alle bestellingen meekunnen met de vervoerder, dan wordt je bestelling de dag erna opgehaald. In het weekend maken we je bestelling wel klaar, maar wordt je bestelling niet altijd opgehaald. We kunnen dus helaas geen garantie geven dat je bestelling de volgende dag ook in huis is.

Als er iets mis is met je bestelling, bijvoorbeeld als er iets niet op voorraad is, kan het voorkomen dat we je bestelling niet verzenden op de dag van bestellen. We nemen altijd contact met je op via telefoon of per mail.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?

Binnen België wordt je bestelling verzonden met DHL, soms versturen we het met PostNL.

Waar is mijn pakketje?

Je kan de status van je bestelling terug vinden in je The Christmas Shop - Account. Hier vind je ook de link naar de track & trace code. De track & trace code kan je ook vinden in de mail die we je sturen zodra je bestelling is verzonden.

De track & trace code werkt vaak pas op de dag van aflevering. Als de track & trace code dan nog steeds niet werkt kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Wat als mijn bestelling beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Neem zo snel mogelijk na de levering contact op met de klantenservice waar je kan aangeven of je je geld terug wil of dat je een vervangend product wil. We sturen je vervolgens de gegevens om je product weer retour te sturen.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Voordat je contact op neemt met de klantenservice, controleer eerst het volgende:

  • Track & trace code bij je bestelling Nadat we je bestelling hebben opgestuurd, heb je een mail gekregen met een track & trace code. Controleer of het tijdsvak voor de bezorging niet is verschoven.
  • Het bezorgadres Zijn alle gegevens die je hebt ingevuld juist? Klopt de straatnaam, huisnummer, eventuele toevoeging en postcode?
  • De brievenbus Heb je misschien een ‘niet thuis’ briefje in de brievenbus en ligt je pakketje bij de buren?

Heb je alles gecontroleerd en klopt alles. Wacht dan nog even af. Meestal wordt je pakketje de volgende dag bezorgd, maar tijdens de kerstperiode is het vaak druk bij DHL. Je pakketje kan iets langer onderweg zijn dan dat je gewend bent.

Heb je na het wachten je pakketje nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

Dat is vervelend, je kijkt er toch naar uit. Ga naar je The Christmas Shop - Account voor de meest actuele bezorginformatie of gebruik de track & trace link in de mail die je hebt gekregen nadat wij je pakket hebben verzonden.

Meestal wordt je pakket de volgende dag bezorgd, maar rond de kerstperiode is het druk bij onze vervoerders en worden pakket soms wat later bezorgd. Heb je na 5 dagen nadat je de verzendmail hebt ontvangen, je pakketje nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Kan ik mijn online bestelling in de winkel afrekenen?

Nee, helaas, je moet je online bestelling online betalen. Je kan ons natuurlijk altijd bellen zodat we de gewenste producten voor je klaar leggen in de winkel, deze kan je dan ook in de winkel afrekenen.